Blogglista.se

tisdag 6 april 2010

C-uppsats

Tillbaka till pedagogen och verkligheten, för mig i alla fall. Alex verkar tro att han fortfarande är på semester. Fick ett sms innan jag vaknade att han ville ha en sovmorgon. Men uppenbarligen var han uppe innan mig då jag inte tror att han kan skriva sms i sömnen. Så jag sitter här och väntar in honom. Slänger upp en bild och visar hur effektiv jag är när jag pluggar.



Gårdagens gåta är det ingen som försökt svara på än. Efter att många klagat på svårighetsgraden tidigare så låter jag gårdagens ligga kvar så får ni klura ett tag till.

Som blivande lärare vet jag att det finns flera olika studietekniker. Jag ska visa en annan jag använt mig av när jag har pluggat till en tenta.

1 kommentar:

  1. Haha! Nu är jag ju redan klar med mina studier men jag är ändå lite intresserad av hur den där studietekniken med Ahlgrens bilar funkar. Gissar på att det är någon form av belöningssystem.

    SvaraRadera