Blogglista.se

söndag 4 april 2010

Tankar om fusk!

Vet inte om jag kan fortsätta med min musik-quiz då jag misstänker att fusk förekommer. Många har track-id på sina mobiler eller andra hjälpmedel. Med tanke på hur många vinnarskallar som läser bloggen tar de till alla möjliga medel för att ha rätt. Så får fortsätta komma på egna gåtor istället. Brunström hade rätt igår med det italienska laget Albinoleffe. Tror de håller till i serie c om jag inte minns helt fel.

Hade en tanke om att göra comeback inom fotbollen idag. Men gårdagens sviter satte stopp. Kände att jag inte kunde göra mig själv rättvis på planen under omständigheterna. Har man varit borta från fotbollen i över tre år vill man gärna vara väl förberedd när man kliver ut. Det är inte jag idag. Så det får vänta lite så får vi se framöver om jag gör någon träning eller inte för att känna av formen.



När jag spela fotboll med en glad Tobias.

Förra helgen var det bugg för hela slanten på dansbanan. Igår var det något helt annat. Utan att säga för mycket så var det hokus pokus på scenen. För er som såg detta måste fått ett minne för livet.

Dagens gåta är en stad och lyder.
Inte Carlo utan på VHS?

2 kommentarer:

  1. gåtan e för enkel .. montevideo

    SvaraRadera
  2. ahhaahahah kolla osten. fan va han myser toooooooobeeee

    SvaraRadera