Blogglista.se

lördag 27 mars 2010

Dagen efter!

Äntligen tillbaka till bloggen. Nu är jag tillbaka efter en hård natt på Stenungsbaden. Föreläsningen med David Lega var riktigt bra och jag fastnade verkligen vilket bilden visar. När han sitter och berättar får man känslan av att man kan och klarar av mycket mer än man tror.




Senare på kvällen blev det middag och dans. Jag och min tränarkollega hade stor show på dansgolvet. Dock bjöds det inte på någon ny nakenchock. Fram mot småtimmarna fattar vi tycke för den äldre publiken och det var bugg som gällde på dansbanan. Dock lämna min danspartner efter att jag körde en "freeze". Hon uppfattade det nog som att jag tappa bort mig i takten. Men så var inte fallet. Hon var nog inte bara mogen för dessa nymodigheter. Jag tog helt enkelt och begav mig till hotellrummet. Var så trött att jag inte ens fick av mig skjortan innan jag föll in i min skönhetssömn. Även baguetten ligger kvar utan att ha ätits upp. Detta hade min tränarkollega väldigt roligt åt.



Alltid gött med hotellfrukost dagen efter och nu blir det snart match.
Ingenting är omöjligt när man har David Lega färskt i minnet. Men dagens gåta får vänta lite med tanke på att verksamheten mellan öronen inte riktigt fungerar som den ska ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar