Blogglista.se

onsdag 10 mars 2010

Lite filmkunskap!


Visst är det sjukt att man kan leva en dag, eller flera dagar, i filmens underliga värld..

Idag till exempel va vi på en grymt värmande fotbollsmatch - tyvärr var vädergudarna inte med oss så vi frös en smula.. Placeringen på åskådarkollegorna var lika galet och fel som Matrix-uppföljarna.. Helt sjukt, man hade behövt en kikare, tack för det Mike... På tal om Mike, sjukt att ge upp matchen för att springa hemm och streama Villa Lidköpings semi mot Hammarby..

I valhalla har jag vart på besök, o där vettni goa läsare stötte jag ihop med det lataste, mest dumma och skönaste däggdjuret i historien - sengångaren (se bild)... Kändes som jag hamnat på inspelningen av Ice Age 4.. Vad ska man säga?

Slutligen, en nagelbitare.. TANDLÄKAREN..! Operation, hur i helvete ska man kunna slappna av när kirurgen säger försök slappna av, o sen handlöst slänger in en skalpell i munnen och börjar slita ut tandkött och tandflisor?? Mitt under akten jämför denne även operationen med uppskjutet på Liseberg och kallar den för "nedköpet" vilket iof var ganska skoj..

Nu tar jag o Emil och åker till månen med våra nödraketer.. (kan komma nåt till här, gör som indianerna och spejja på)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar