Blogglista.se

lördag 27 mars 2010

Tuna, fisk och stad!!

Tänkte för er läsare ge en bild av min hemstad, jag e asså från Tuna, en grym metropol, det finns massor, bland annat en bio ett par kyrkor, men framförallt familj och vänner.. Tänkte faktisk beskriva lite vänner som man stött ihop med.. Skriver inga namn, men ni vet vilka ni är..! Vi tar det lite som jag och Emil gillar, på RIM!!!

Grabbsen var en träff igår, det var en där nästan utan hår. Äldste vännen tillsammans med några han är, han var asså där. En annan kille hans smeknamn rimmar på pille.. Just det han den lille var där igår, men han gick tyvärr tidigare tur att det inte var på bår..
Tidigare träffa jag en polis, han är inte en gris, här var oxå hans tjej, wow vilken grej..

Sprang på kusin och en polare som käka lunch, nej lunch inte brunch.. jaja, nån mer har man kanske mött, men jag hoppas jag nämnt de flesta jag på stött.. Slut rim!!

Kanske ska nämna mina föräldrar.. De får vara med på bild..! eller aa, deras fötter utanför mitt föräldrahem, i metropolen TUNA!!!!


Förlåt att detta e mitt första inlägget sen jag o Emils tårfyllda farväl, men imorn drar jag After-ski i ÅRE!!! Wiiiiiiiiiiiiii!!!

Väl mött..

PiZ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar