Blogglista.se

söndag 21 mars 2010

En helt vanlig söndag


Kok-kaffet tog slut igår så idag blev det vanligt bryggkaffe på morgonen. Eller vid elva när jag drack det. Kanske man inte kan kalla morgon. Kölsvart vart det i alla fall och ett par skinkmackor till det.

Liverpool åker till Old Trafford idag för att möta Manchster United. Tyvärr missar jag denna tillställning på grund av att jag har egen match. Sävedalens IF beger sig till Slätta Damm för att möta BK Häcken. Låter väl nästan lika attraktivt? Lägg då till att det är pojkar födda 95 som spelar. I vilket fall hoppas jag på vinst för Liverpool. Skulle det ske eller att Torres gör mål så utlovar jag ett videoklipp här på bloggen där jag har hela Liverpooldressen på mig. Det hoppas nog inte Alex på eftersom han håller på Manchster United. Men han får ge sin egen syn på saken.

Om någon kan säga en gåta som inte jag kan lösa. Ska den få en krona.
Då var det en läsare som frågade:
- Vad är det för likhet mellan mig och prinsen?

You´ll never walk alone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar