Blogglista.se

söndag 14 mars 2010

Geografilektion

Haft en passiv tid i helgen från bloggandet, Emil däremot kan man alltid lite på.. Helgen har bland annat bjudit på ett och annat skratt.. Såg någon solsidaan i helgen? inte lika bra som förra kan jag tycka men Herngrens insats vid middagsbjudningen ar en behållning.. Moldavien, är det ett riktigt land? Trodde det bara fanns i Tintinböckerna!!!

Såg MU krossa Fulham idag, jävligt bra asså.. För att inte tala om Rooney, helt fantastisk i alla situationer.. Helt enkelt BÄST!!! Såg att Emil levde, känns bra..

´Just i detta nu ser jag att min vapendragare Emil skrivit om mig i bloggen, jag lovar att bli bättre att skriva, haft viss skrivkramp.. Sorry..'
imorn e det lite skola igen, känns ju asball, men det måste göras..

Godkväll och sov gott..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar