Blogglista.se

tisdag 23 mars 2010

Snart skiljs vi åt!



Tog rymddräkten till skolan idag.


Skoldagen lider mot sitt slut och snart hoppar jag på vagnen hem igen. Men det blir inget vanligt hej då till Alex idag. Han ska nämligen iväg på torsdag. Eftersom jag har min tränarutbildning imorgon kommer vi inte ses. Han ska till sin hemstad Eskilstuna och sen vidare upp till Åre för att åka skidor och svina på after ski. Tills vidare får vi blogga och plugga från varsitt håll. Men vi tror båda att det kommer fungera helt utmärkt. Vi känner en enorm tillit och har stort förtroende för varandra. Hoppas det slutar regna snart, såg på vädret att solen skulle titta fram lite senare. Hade vart skönt när man ska iväg på träning. På tal om träning så plockade jag fram min cykel igår för att ta mig till träningen. Det brukar ju gå smidigt att cykla och nu när snön försvunnit var det ett utmärkt tillfälle. Tyckte jag i alla fall tills jag fick punktering på mitt framdäck. Som tur är har jag väldigt snälla föräldrar som kunde skjutsa mig hem efter träningen. Ska hem till dom senare och hämta cykeln(förhoppningsvis lagad och klar). Blir nog en matbit också.

Ser mig omkring i studiehahallen och ser en man som är slående lik Kyrgiakos i Liverpool. Jag har satt Alex på uppdrag att försöka ta ett kort på honom utan att han märker det. Tills vidare får jag lägga upp ett kort på Kyrgiakos bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar