Blogglista.se

måndag 22 mars 2010

I'm back!!


Efter en tids frånvaro är jag tillbaka - stoltare och mer skadeglad än tidigare.. Nästan lite pinsamt att sätta på sig den där tröjan Emil;) Men kan hålla med om att det var ett ganska vackert mål..! Tycker dock att en liten man från Asien var grym i matchen, sådant ska uppmärksammas, han fick krönta insatsen med ett vackert mål, ni vet vem (se bild)

Ganska skoj faktiskt att sitta på krogen och lyssna på folk när de ser matcher. Att ett fotbollslag kan engagera och uppröra så mycket är ganska fasinerande faktiskt.. Satt med lillebror och kollade på matchen, bakom oss stod en ensam supporter till Liverpool och hans något annorlunda vän, en äldre man som pratade med den pipigaste rösten som jag hör, någonsin. Det var vid ett tillfälle då Fletcher och Kuyt rök ihop i handgemäng som han knäckte kommentaren, ååååå typiskt, hade det vart en Liverpoolspelare så hade det vart rött kort direkt:( stackars, stackars POOL! ganska roligt faktiskt..! Men men, jag skulle oxå vart bitter om MU skulle tappat viktiga poäng.!

Nu e det så vacket att toppen i PL ser ut som följer, detta efter Chelseas ridå gått ner fullständigt.. Först Inter, sedan Blackburn - det ena bra laget efter det andra:)
Asså tabellen var det:

1 Man United 31 22 3 6 72-25 69
2 Arsenal 31 21 4 6 73-33 67
3 Chelsea 30 20 5 5 70-28 65
4 Tottenham 30 16 7 7 55-29 55
5 Man City 29 14 11 4 55-37 53
6 Liverpool 31 15 6 10 50-32 51

Jag nämner inget mer om detta.. Fortsättning följer, underbart att det e så jämnt tycker jag!

Jaha, nu e det bara 20 min kvar tills Emil kommer till skolan, då har jag bara väntat i 1 timme 30 minuter menmen!!

Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar