Blogglista.se

fredag 26 mars 2010

Nakenchock!

Nu är fredagen här. Springer runt och fixar en del här hemma. Ska snart iväg till Stenungsbaden med SISU för vår förening. Så ska ta och packa klart och dra mig om en stund. Ska vara där tills imorgon och sen dra direkt till match. Så ni förstår själva att det kommer vara lite tomt här på bloggen ett dygn framöver. Om inte Alex tar tag i det och skriver ett par inlägg från Eskilstuna. Väldigt skönt att man fick nytt förtroende av föreningen att åka till Stenungsbaden efter nakenchocken ifjol.



Diskuterade med många igår att jag blev utan våfflor. Inte konstigt då jag inte äger något våffeljärn. Men jag överlever ändå och tar nya tag till nästa år.

Ska försöka komma på en gåta nu också i skrivande stund, en svensk stad.
Lever på en höjd.

Ska se om jag kommer över någon dator under dagen. Annars tackar jag för mig så länge och återkommer imorgon eftermiddag!

2 kommentarer:

  1. Borås låter rimligt, tråkigt att det alltid ska regna där dock...
    //Palm

    SvaraRadera
  2. Ja det beror ju på topografiska variationer och den orografiska rörelsen! Men (även om vi inte är så många) så finns det solstrålar i Borås! ;)

    SvaraRadera