Blogglista.se

måndag 22 mars 2010

Vilken besvikelse!

Handledningen gick bra. Dock var vår handledare inte där, han kom inte loss från Grekland och dess universitet. Kan man ju undra hur man har handledning utan handledare, frågan är relevant. Vi hade handledning i grupp med andra handledare också. Synd att vi inte fick stöta på vår grekiska vän. Får fortsätta med mail-kontakt. Kanske skicka en länk till bloggen så han kan följa oss?

Dagens gåta löste August. En före detta adept till mig tror jag. Om det är den August? Men kan lika gärna vara någon helt annant. Vår blogg sträcker sig runt om i hela landet.

Ska ta och raka min skalle nu. Kanske delar med mig av en bild eller filmklipp senare. Ut i regnet ska jag på fotbollsträning. Härligt! Det är nu spelarna formas i det nordiska klimatet. Vad är det för skillnad mellan väder och klimat? Det kan ni lura på hemma i värmen medan jag är ute i regn och kyla.

3 kommentarer:

  1. Jag har hört rykten om att Robert Laul har varit inne på bloggen

    SvaraRadera
  2. Japp det stämmer, här e beviset;

    http://img440.yfrog.com/img440/7231/screenshot001c.png

    SvaraRadera
  3. August, din gamla adept, ja :)

    SvaraRadera