Blogglista.se

måndag 29 mars 2010

Solglasögon

Efter att ha varit duktig och gått upp hyffsat tidigt och pluggat här hemma så belöna jag mig själv med ett par solglasögon. Åkte in till stan för att testa lite och när jag gick ut till vagnen så börja det självklart regna. Men som tur var så gick jag direkt in till Nordstan så fick knappt några droppar på mig. Hittade ett par solglasögon som jag sedan tog och beställde på nätet. Det blev lite billigare då och man får ju tänka på att jag är student. Precis när jag tryckt på "köp-knappen" på datorn kom det in ett par solstrålar genom vardagsrumsfönstret. Så nog kommer jag få användning för dom känner jag. Våren är på väg. På bilden kan ni se solglasögonen och även vart jag köpt dom. Vi har inget avtal än men det finns billiga glajjor där kan jag tipsa om.



Gårdagens gåta tror jag att min käre bror löste. Grattis.
Idag söker vi en stad i Europa:
Sätta på världens snabbaste man.

Man kan lätt tro att jag har gått över gränsen igen. Men det är mer logiskt än man kan tro.

Nu blir det mat och sen träning senare ikväll. Får hoppas att vädret håller i sig och det är fortsatt uppehåll ikväll.

1 kommentar: