Blogglista.se

torsdag 18 mars 2010

Gud!


Fick ett tecken från Gud precis. Till och från bekräftas min kristna tro. Oftast i positiv bemärkelse vilket är skönt. Jag tror ju att Gud vill att vi ska ha det bra och så kul som möjligt. Dock är inte fallet så idag. Hade precis slutat plugga och skulle slå på tv:n för att kolla allt och ingenting. Då plötsligt händer det, boxern börjar krångla. Jag förstår direkt att tiden idag inte är till för att fastna på MTV och kolla The hills och andra viktiga serier. Men snälla? Jag har faktiskt gjort två av fem frågor på hemtentan och ligger rätt bra till i planering. Förvånansvärt bra jämfört med hur det kan se ut. Tyvärr kan man inte bli bönhörd varje dag så boxern vägrar börja fungera. Nu finns två alternativ och det är att fortsätta plugga eller städa. Ett tredje kryper sakta fram och det är att ligga kvar i soffan, kolla lite på datorn och blogga. Jag tänker inte gå in djupare på vad jag kommer göra de närmaste timmarna innan jag beger mig till träningen. Öppnar upp Spotify och slår på DMX - Lord give me a sign.

1 kommentar: