Blogglista.se

onsdag 17 mars 2010

Oh no!


Tyvärr blev pulsmätningen inställd idag. Han som skulle gjort testerna var sjuk. Utan att nämna testledarens namn så är han slående lik Jason Bourne. För er som inte vet skickar jag med en bild på honom. Bara det i sig gör att pulsen ökar lite av att se denna gestalt. I vilket fall var det mycket synd då jag hade laddat kroppen full av kolhydrater. Även några andra deltagare blev besvikna då de bara hade tagit med sig fyskläder, vad det nu är? Istället fick vi ägna oss åt positionsanpassad träning. Det funka ju rätt bra i det stora hela förutom att första touchen på bollen kanske inte riktigt satt. Det resulterade i att jag blev utesluten i en övning. Men jag gräver inte ner mig för det. Tur att man är tränare numera och inte spelare längre. Ni som läser detta och spelat med mig vet väl i och för sig att första touchen aldrig riktigt var min starka sida som fotbollsspelare. Spinner vi vidare med fotbollssnacket fortsätter min dag i soffan framför Champions League. Kanske inte så tillfredställande tips, men jag tror Barcelona vinner och går vidare till kvartsfinal. Den andra matchen vinner Bordeaux och går vidare så nu vet ni det. Slut på skrällar i Champions League. En annan skräll var att Bollnäs tog sig till final i bandyn och slog ut Sandviken. Vem hade trott det inför semifinalen? Lukkarila tryckte in två i nätmaskorna. Nästan lika många som Lucarelli i Livorno som gjorde tre mål mot Roma i helgen. Liknande namn men helt skilda idrotter. Känns som jag tappar det mer och mer nu. Så jag avslutar och lutar mig tillbaka i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar