Blogglista.se

tisdag 23 mars 2010

Ny frilla, nya möjligheter!

Jag klev in på pedagogen imorse med min termoas i högsta hugg. Kaffet är med och det är bara att sätta igång med uppsatsen. För er som missat det så var Robert Laul inne och läste vår blogg igår. Ett mycket stort ögonblick. Han uppskatta mitt klipp med Torres-tröjan. Har vi riktig flyt kanske vi blir omnämnda i Laul calling på fredag. Vi håller tummarna nu. För er som inte vet så är Robert Laul skribent på Aftonbladet och har även ett eget webb-tv program där. Nu blir det mindre bloggande och mer uppsats.

HÄR SKA DET PLUGGAS!

Delar med mig av en bild där jag dricker kaffe utan att använda mina händer. Ett gött partytrick.


Dagens gåta, en gata i Göteborg:
Jag går ut från pedagogen i regnvädret men hittar inte riktigt till min hållplats. Vad är det som tjuter? Har jag verkligen gått åt rätt väderstreck?

3 kommentarer: