Blogglista.se

lördag 20 mars 2010

Ska jag raka mig?


För ett par nätter sen så drömde jag att jag skulle raka mitt huvud. I drömmen var jag väldigt kluven och visste inte om jag skulle göra det. Om jag inte minns helt fel så började jag raka mig lite längst fram men ångrade mig sen och kammade över det. Det lär ju inte hända i verkligheten. Men vintern har släppt sitt grepp och värmen börjar sakta men säkert komma. Då är det riktigt gött att vara rakad. Senare ikväll ska jag kanske vara med Alex. Han hjälpte till att raka mig förra året innan vi begav oss iväg på fjällvandring. Tack för hjälpen, ni kan själva se resultatet. Så tror jag gör det själv denna gången, eller vad tycker ni?

Dagens gåta söker vi en stad:
Fängslad i magen.

Sug på den ett tag. Nu drar jag iväg och kollar fotboll, sen är det träning.
FOTBOLL FOTBOLL FOTBOLL!

1 kommentar:

  1. Jonas Jay Jay Okocha20 mars 2010 kl. 17:18

    svaret på gåtan e givetvis Bukarest!

    SvaraRadera