Blogglista.se

torsdag 25 mars 2010

Kvällskvisten!

Har kommit hem från träningen, käkat lite och plockat ut lag till helgens matcher. Det är mycket att stå i nu och jag sitter i soffan men kan inte slappna av. Känns som jag har något mer att göra men kan inte komma på vad bara. Det ger sig nog ska vi se. Min tränarkollega var tillbaka på träningen idag efter sitt ryggskott. Skulle ringa honom nu om lagen men då har han inte på sin mobil. Va trött man blir!

Fantastisk föreläsning förut idag och många skratt blev det. Nu kanske många undrar vad som var så roligt egentligen. Men en del saker går inte att berätta i efterhand utan måste upplevas. Hade inte blivit någon rolig historia även om jag försökt tyvärr.

Nu tackar jag för mig och börjar spåna på morgondagens gåta. Tänker så det knakar.

PS. En del som bloggar får saker och ting som de gör reklam för. Det har äntligen börjat ticka in även för oss. Fick ett paket kok-kaffe idag av en läsare. Får väl avslöja att det var av märket Löfbergs lila. Så nu kan jag både brygga och koka kaffe här hemma beroende på humör. Stort tack. DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar