Blogglista.se

tisdag 9 mars 2010

Konspirationsteorin en lögn???


Nu har det hänt.. Här sitter vi och sliter vårt hår för att lösa uppgiften som stavas C-uppsats.. Just för tillfället står vi still och stampar då vi lyckats komma över svaret på en av de största konspirationsförsöket i mannaminne.. Vi sitter och studerar en gammal C-uppsats från 2009 "Hultgren och Wake", för att se över dispositionen för arbetet, det är då tanken slår mig: - Emil, får jag se var det står om löning? (det alla, läs. Erik, tjatat om länge). Emil går in och synar sin uppsats, men utan resultat. Har Erik dragit Emil och Doffe vid näsan? Lurade? är allt ett påhitt? frågorna är många, men detta hindrar inte oss från att fortsätta plöja genom litteraturens djungel efter svaret på konspirationsteorin..

Men lugn bara kära läsare, svaret kommer säkert och rättvisann skall segra tillslut..
Tills dess, glöm inte bullarna i ugnen..

PiZ

2 kommentarer:

  1. Jag visste det! Jag börjar nu tvivla på allt den gode Erik "påstår" är sant. Har Emil presenterat sig som E-mail i Uganda, har jag nämnt nåt om en viss hårfärg jag inte gillar osv.

    Som sagt frågorna är många.....

    //Doffe

    SvaraRadera
  2. Visst är det skönt när folk (Emil o Doffe) lyssnar på vad man säger! Det är ju uppenbart att de gick in och ändrade "löning" i C-uppsatseb efter min o Robbes grymma opponering eftersom det inte går att hitta längre!!
    Angående E-mail historien hörde du ju det oxå Doffe, men det kunde lika gärna varit du som sa det.... Plus att där har jag Norén som vitte:).

    Hårfärgen ska du nog ligga lite lågt med, där har jasg 8 vittnen...

    Där har du dina svar Offe....

    //Don Erik

    SvaraRadera