Blogglista.se

onsdag 10 mars 2010

Vad händer?


När jag tvingas vara i skolan 10-19 och lämnar över bloggen till Alex händer det tydligen ingenting. Jag förstår att många läsare suttit och väntat hela dagen efter ett nytt inlägg, men förgäves. Som tur är har jag kommit hem från skolan nu och har lite tid över. Alex är på väg hit och då får jag nog säga till honom på skarpen att han får skriva lite eftersom han har varit ledig idag! Känns som det kan bli lite frostigt mellan oss. Det lär ju inte tina upp av att vi ska stå ute och kolla fotboll någon timma heller. Men vi stöttar Sävedalens IF i vått o torrt (eller jag iaf) när de spelar. För övrigt tycker jag fotboll är fantastiskt så här års. Ett par minus, stenhårda bollar och stehårda tacklingar. Det gillar även Johannes på bilden(Nr16).

Vi lär återkomma senare under kvällen!
GO SIF GO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar